.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های سفر احمدی نژاد به گرگان

رييس جمهوري و هيات دولت در هفتاد و پنجمين سفر و سومين دور از سفرهاي استاني، صبح امروز سه شنبه براي دو روز به استان گلستان سفر كردند.
محمود احمدي نژاد سفر خود به استان گلستان را امروز اينچنين توصيف كرد: به فضل الهي، سفر سوم جهش در پيشرفت اين استان را به وجود خواهد آورد.
** هنگامي كه رييس جمهور براي سخنراني عازم ورزشگاه آزادي گرگان بود، خيابان‌ها براي استقبال از او مملو از جمعيت شده بود و مردم دسته دسته، پير و جوان ، زن و مرد براي شنيدن سخنان احمدي نژاد راهي محل سخنراني بودند.
** در اين ميان دستهاي بسياري را با يك دوربين يا تلفن همراه مي‌ديديد كه به دنبال ثبت گوشه‌اي از استقبال باشكوه از رييس جمهورشان بودند.
** مردم گاهي با كف زدن و گاهي با صلوات و زماني نيز با سر دادن شعار صلي علي محمد، ياور رهبر آمد به خوشامدگويي احمدي نژاد آمده بودند.
** مسير حركت رييس جمهور به سمت استاديوم گلباران شده بود و پيرزني گلاب در دست ماشين رييس جمهور و همراهانش را گلاب باران مي‌كرد.
** خيابان‌ها به تصاوير رهبر معظم انقلاب مزين شده بود و بخشي از بيانات ايشان در مورد دولت احمدي نژاد مشاهده مي‌شد.
** تصاوير رييس جمهور نيز در خيابان‌ها نصب شده بود و جملاتي نيز در زير آن همچون هستيم بر آن عهد كه بستيم، اميد مستضعفان، خوشامدي به گلستان، احمدي نژاد مردي از جنس مردم و... نقش بسته بود.
** هنگام سخنراني رييس جمهور ، زماني كه احمدي نژاد به موضوع آمريكا رسيد، صداي مرگ بر آمريكاي مردم بلند شد و هنگامي كه سخن از اقدامات در استان و پيشرفتهاي آن بود، يكباره مردم كف زده و رييس جمهور را با اقدام خود مورد تشويق و حمايت قرار مي‌دادند.
** رييس جمهور در سخنراني امروز به تشريح سفر خود در نيويورك پرداخت و مواضعي را كه به نمايندگي از ملت ايران در سازمان ملل تاكيد كرده بود، براي مردم تشريح كرد.
** وي همچنين خبرهاي خوشي از مصوبات و پيشرفت كارها براي مردم اين استان داشت./
ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.